Kalite ve Çevre Politikamız
Kalite Politikası
Kalite standartlarını müşteri ihtiyaçlarına uygun geliştiren Sarmaşık Grup, müşteri talepleri ve görüşleri doğrultusunda ürün ve hizmetlerini sürekli yeniler; en uygun çözüm için çalışır.
Sürdürebilir büyümenin ancak müşteri sadakati ile gerçekleşebileceğine inanan Sarmaşık Grup, kalitesini de müşteri memnuniyetine bağlı olarak değerlendirir.
Kalite politikasını, benimsediği yönetim ilkeleri ve davranışları ile güçlü bir şekilde yürüten Sarmaşık Grup;
- Müşterileri ile uzun vadeli başarılarını güvence altına alır; ihtiyaç ve gereksinimleri doğru analiz ederek karşılıklı bir ilişki kurar.
- Üretimin her aşamasında sunduğu kalite taahhütlerini yerine getirerek satış sonrasında da aynı kalite prensipleri doğrultusunda hareket eder.
- Sürekli iyileştirme ve yenilik için her süreci izler, kontrol eder ve geliştirir.
- Her personel yaptığı işin kalitesinden sorumlu olacak şekilde eğitilir; taahhüt edilen kalite standartlarına ulaşmak için gerekli eğitimler düzenlenir.
- Kalite Kontrol Müdürü tarafından kalite sistemleri izlenir ve gerekli raporlar hazırlanarak sürecin sağlıklı ilerlemesi sağlanır.
Çevre Politikası
Çevreye duyarlı üretim gerçekleştiren Sarmaşık Grup, sağlıklı bir gelecek için gerekli tüm yasa ve yönetmeliklere uygun hareket eder.
Üretim sürecinde;
- Hizmet verdiği tesisin kayıtlı olduğu yürürlüğün yasa ve yönetmelerine uygun hareket eder.
- Çevresel politikası ile ilgili tüm çalışanları, tedarikçileri, yöneticileri ve müşterileri ile etkili iletişim kurar.
- Çevresel performans ile ilgili fabrikanın her bölümünü düzenli olarak denetler ve sürekli gelişiminden emin olur.
Çalışanlar kapsamında ise;
- Tüm çalışanlar için çevre bilinci konusunda eğitimler düzenler.
- Çevreye duyarlı ve çevre ile barışık ürünlerin üretilmesi için çalışır.
- Tedarikçilerini çevre duyarlılığı bilincine göre belirler.
- Müşteri, tedarikçi ve iş ortakları ile çevresel konularda iş birliği yapar.